torsdag 18. april 2013

De aller beste beste rabattkorta på drivstoff:


De aller beste beste rabattkorta på drivstoff:

Har du bil og fyller drivstoff? Så ser du at pengene bare renner ut av kontoen like fort som drivstoffet renner inn på tanken på bilen. Da hjelper det alltid med et rabattkort som gjør at du får noen øre ekstra øre inn på konto.
Det varierer veldig. Kan minne om at alle korta er gratis og noen er også kredittkort i tillegg.

1.      365 Direkte. Gir deg 3,65% av kortomsetningen tilbake på alle bensinstasjoner + en bonus på 30 øre pr liter om du fyller på en Esso stasjon. Trykk på annonsen under for å komme til siden deres . .

2.      Shell MasterCard gir søkeren 40 øre/liter i bonus på drivstoff hos Shell og 1 % bonus på absolutt alle øvrige kjøp – uansett bransje og overalt i hele verden Trykk på annonsen under for å komme til siden deres . .

3.      Ikano Visa har et helt unikt rabattprogram. Med faste rabatter, måneds rabatter og månedlige spesialtilbud, og en rabattgrense på kr 5.000 per kalenderår, mener vi at vi har markedets beste rabattprogram.
Faste rabatter
- 1 % rabatt på bensinstasjoner og matbutikker over hele verden
- 2 % rabatt på alt hos alle Shell-stasjoner i Norge.
 Trykk på annonsen under for å komme til siden deres . .

4.      Trumf, du får -30 øre pr liter drivstoff på alle betjente shell stasjoner i Norge J Trykk her for å komme til siden deres

5.      YX BONUSKORT. Med ditt nye YX BonusKort opparbeider du en bonus på 30 øre per liter hver gang du fyller drivstoff på våre betjente YX stasjoner og Uno-X automatstasjoner. Trykk her for å komme til siden deres

6. Coop kortet. Med dette kortet får du 35 øre pr liter i bonus på esso stasjoner og 30 øre pr liter på statoil, best og 123 stasjonene. trykk her for å komme til siden deres. 

Håper noen av disse kortene feller i smak hvorfor betale for mer en du behøver???
Har du tips til saker eller ønsker å skrive et innlegg. Send det til okonomibloggen@hotmail.com
Gjerne lik oss på facebook og del dette innlegget med dine venner


Okonomibloggen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar