fredag 14. februar 2014

Overraskande bra

Eg må bare si at eg er overrasket over meg selv. Eg ante ikkje at eg greide å leve så sparsommelig uten å savne noe.

De 5 første dagene har gått overraskende bra og eg har greidd å holda budsjett. Har som sagt hatt frysen full men allikevel...

Men brukte litt penger denne uken.

24 kroner på såpe.
12 krone til lunsj i dag (risengryn grøt fra fjordland)
Lunsj på onsdag. 10 kroner. rundstykke + makrell i tomat. + 34 kroner for kylling lår som var til middag.
Eller så har det gått i rester og ting eg har hatt hjemme :)

Onsdagen brukte eg over budsjett men holdt meg under de andre dagene :) Dette er eg stolt over og er klar for å fortsette i den stimen :)

Men eg ser det kan bli tøft med 1000 kroner så eg har planer om å tømme trumf kontoen. Slik det blir noen kroner ekstra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar