mandag 19. november 2012

Månedsbudsjett

Månedbudsjett er noe dere alle bør lage dere og fylle ut:) Det er fordi  et måneds budsjett vil gjøre det mye enklere å ha kontroll over deres egen økonomi og dere ser hva dere kan bruke på hva.

Eg kan også nevne at eg har laget en enkel mal eg kan sende dere om dere ønsker det. Send en mail til okonomibloggen@hotmail.com og eg sender dere mal på måneds budsjett  gratis :)

om månedbudsjettet

Dere bør alltid sette av noe til sparing, der bruker eg en regel at minimum 10% skal settes av til sparing når, husleie, lån og andre faste utgifter er trukket fra. med faste mener eg barnebidrag, andre lån, privat lån, osv.

eg regner også med at hver person eter for ca 2000 i måneden, dette varierer noe og når det er store familier pleier det som oftes å bli mindre en 2000 i måneden for hver.

klær har eg satt til 500 pr person

Dere kan fylle inn det som passer dere best, eg har følt ut med standar tall.


Lykke til :)

Gjerne følg oss på facebook :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar